benaslindayohum Linam6868 amin insallah 🤲 herkeste kuvoz yolu beklemeden sag salim kucagina alir insallah 🤲
ecevecev21 idilnaz canım nasıl oldu bebeğin küvezden çıktı mı ? Bir de doktor hipospadias peygamber sünnetli demişti ya bana sende öyle birşey var mı oğlunda ? Bende çok stresliyim çok😔
idilnaz ecevecev21 evet canım çıktı çok şükür 🤲🤲 yok oğlumun hiç Bi sıkıntısı yok çok şükür inşallah seninde yoktur 🤲🤲moralini bozma bak ben stresten erkenden doğum yaptım
ecevecev21 idilnaz çok şükür inan ki çok çok sevindim😍😍 ya bi sıkıntı yoksa neden öyle şeyler söylediler ki anlamıyorum ben bu doktorları😞 benimkine her ultrasonda hep aynı şeyi söylüyolar bi sıkıntı olmadığını sanmıyorum. Ama sizin adınıza sevindim♥️
idilnaz ecevecev21 bana o kadar emin konuştular ki perinatolog lar bile kesin Bi sıkıntı var dediler doğumdan sonra doktora benim bebeğim de sıkıntı vardı değişmiş olma ihtimali yokmu dye sordum sen gönlünü ferah tut benim gibi stres yapma 🤲
ecevecev21 idilnaz ultrasonda çok minik bi pipi görüyolar peygamber sünnetli deniyormuş buna ve ameliyat olması gerekiyormuş doğduktan sonra😞 senin oğlan saklamış demekki annesi ne güzel😍 benim için de öyle bi mucize olmasını çok isterdim. Doğumuma nasip olursa 1 ay var yazarım inşallah sana
ecevecev21 idilnaz ultrasonda çok minik bi pipi görüyolar peygamber sünnetli deniyormuş buna ve ameliyat olması gerekiyormuş doğduktan sonra😞 senin oğlan saklamış demekki annesi ne güzel😍 benim için de öyle bi mucize olmasını çok isterdim. Doğumuma nasip olursa 1 ay var yazarım inşallah sana
idilnaz ecevecev21 banada ya peygamber sünnetli yada Bi anomalisi var dediler en son. Allahtan umut kesilmez inşallah bana güzel haber verirsin 🤲🤲
Yasemin0728 benaslindayohum maşallah canım size😊 bende 32+4 haftalık doğum yaptım karin çevresi 2 hafta geri geliyodu beslenemiyordu. 1620 kilo dogdu 1530 a kadar dustu bugün 1. Hafyamiz ve bugun tekrar kilosu 1620 olmus çok şükür fanustan oksijen aliyo arada anne sutu veriyolar midesine sontayla bugün 26 ml vermişler 3 saatte bi. Bakalim inanıyorum güçlü bi bebek kazanacak bu mücadeleleri inşallah. Rabbim bütün küvez annelerine sabir ve güç versin bebeklerede acil şifa ve güç versin inşallah 😊😍
benaslindayohum Yasemin0728 rabbim tez zamnda kavustrsun insallh bizimkide agzdan hortumla besleniyordu 2. Gunu 2 cc vererek basldilar, hic sıkmayın cabuk aşıyorlar o sorunu, hele bi komple kndi nefes alsin biberonlada içer ve size gelir ❤
Fatmaaaaa123 benaslindayohum bende 34 haftalik sezeryan oldum yüksek tansiyondan 1800dogmustu oğlum simdi 2 yaşında ☺️
harece Yasemin0728 1780 ile hastaneden taburcu edildi. Bebeğim gayet sağlıklı çok şükür. Prematil mama ve anne sütü sağıp biberonla veriyorum.
sosi5 Yasemin0728 955 bi tanesi 960 digeri iyiler cok sukur yavaş yavaş topluyorlar sürecimiz uzun ama uzun olsun güzel bitirelim insallah da 🤲🏻
harece Yasemin0728 16 gün kaldı. Ciğer geliştirici vurulduğu için sadece 3 gün önlem olarak solunum hortumu bağlandı. Emme refleksi iyi olunca kiloya takılmadı doktoru çıkarttı.