sezaryen ile doğum yaptım. Hamilelikte göğüslerim büyümedi hiç süt gelecek gibi de durmuyordu. Hatta emziremem diye düşünüyordum o yüzden. Doğum için yatış yaptığımda hemşire gelip baktı hafifçe sıkınca süt geldi çok şaşırmıştım. Doğumdan sonra hemen emzirmeye başladım sıkıntım olmadı şükür