Arkadaşlar 2. Kez sezaryen oldum geçenlerde böyle bir post vardı nerden kesiliyor diye çok çok ekstra bir durum olmadıkça aynı yerden kesiliyormuş benimde aynı kesinin üstünden kesildi henüz bakmaya cesaret edemedim ama ilkinden daha ağrılı geçtiğini söyleyebilirim hepinize şimdiden geçmiş olsun