Teyzeleri artık bizimde doğum hikayemizi yazma zamanımız geldi 😊 Oğlumla çok güzel hamilelik dönemi yaşadık beni hiç üzmedi 16. haftamızda geçirdiğimiz covid ve son 5 haftadaki sürekli kusmalar dışında, 40. haftada gittiğim kontrolde bebeğimin suyunun bittiğini öğrendim doktorum parmak ucu kadar açıklığın var bebeğin tam kanala yerleşmiş sayılmaz ya suni sancı deneyeceğiz ya da sezaryen sen seç dedi normal doğumu çok istediğim için korkarak da olsa suni sancıyı kabul ettim ve salı sabahı 7 de suni sancıyı almaya başladım. Kızlar suni sancı dedikleri şey öyle dayanılmaz bişey değil gerçekten akşam 16.30 a kadar suni sancı aldım ama açıklığım 4 cm üzerine çıkmayınca 17.00 da acil sezaryene döndük bebek kakasını her an yapabilir diye. Spinal sezaryen oldum vurulan iğneyi hiç hissetmedim acılı bi işlem değildi zaten başladıktan 10 dk sonra meleğimi getirdiler yanağıma dünyanın en güzel anı buydu bütün her şeyi unuttum gitti. Benim için sezaryen sonrası ayağa kalkmak tuvalete gitmek yürümek zor olmamıştı ama eve geldiğimden beri biraz zorlanıyorum o kadar da olur artık 🤭 malesef kolik bi bebeğim var uyku denilen şeyin ne olduğunu unuttum ama yine de çektiğim tüm sıkıntılara değer öyle güzel ki Ömer Çağan’ım❤️ İşte böyle teyzeleri bizde Happy Mom daki yolculuğumuzun sonuna geldik darısı hepinizin başına Allah sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin hepinize 🌺🤲🏻