Bu haftada veya yakın olan anneler nasıl gidiyor ? Hamileliğin en ama en keyifli haftaları bence kesinlikle 16dan sonra başlıyor ve sanırım 6-7 aya kadar da böyle keyifli rahat devam eder tabi nasipse inşallah 😊 İlk ayları atlattık rabbim son ayları da atlatmayı nasip etsin hayırlısıyla sonra da gelsin bebişler 🤱