lily-11 Kızlar, puset örtüsü almak istiyorum, doğum yaz ayında olcak. ince müslin örtüden mi almak lazım yoksa pikeli olan modellerden mi? Bir de önü açılan mı (tamamen açık, çıtçıtlı, fermuarlı)kapalı mı, pencereli olanlardan mı almak daha kullanışlı olur?
nurdane3504 lily-11 benim ablam iki yigenimde de fermuarlı olandan kullanmıştı şimdi hem puseti hemde örtüyü verdi onları kullanicam bende müslin örtü de var ikisini de kullanabilirim yani
Happyasya lily-11 bende alıcaktm taş çatlasın iki kez örtülüyor dediler normal ince battaniye ile kapatıcam yeterince masrafı var zaten yanıma kaldı iyi oldu bence çok ince konular harbiden bazı bebek eşyaları ıvırı zıvırı bu kadar takılıcak şeyler değil
Busbushatun lily-11 kızım kış bebegıydı onu kapanan kalılardan almıstım ama ogljm yaz bebegı olucak keten onu pencerelilerden aldım
1_minik lily-11 iki gün önce trendyoldan 3 parça seti 68tl ye aldım uygundu geldi fena değil zaten 3 ay kullanılacak dediler bana da önü yırtmaçlı benimkinin
1_minik https://m.trendyol.com/mordesign/puset-minder-ortu-carsaf-3-lu-set-gri-renk-stars-desen-p-113339835?boutiqueId=570833&merchantId=108750&filterOverPriceListings=false Benim aldığım bu canım..
AycanReis lily-11 muslib bez al canım yaz bebeği zaten ne kalın ne ince oluyor müslinlee😘 tek kat al 👍