Kızlar merhaba hamilelikten önce de vertigom vardı baygınlık falan geçirdim bir kaç kere bu durumu hamileyken de yaşadığım için evde yalnız kalmaya korkar oldum kendimi çok zorlamamam ani hareketlerden kaçınmam ve kapalı ortamlarda çok durmamam gerekiyor atakları hamileyken çok kötü oluyor çünkü hastalığın benim için doğumda zararı olur mu konusunda çok endişeliyim doktorumla konuştum doktorum açıkçası zor bir rahatsızlık beynine bağlı organ olduğunu söyledi şuan 38 haftalığız bebeğim her an doğabilir başı çok aşağıda ve kanala inmiş salı kontrole kadar doğum olmazsa detaylı muayene ve doktorlarım ebeler kbb doktoru falan kendi arasında bu durumu konuşacakmış kızlar bende korkuyorum açıkçası vertigosu olup normal doğum yapan var mı sezaryen olmak istemiyorum biraz uzun oldu ama …