Bu gün inş sezaryanla kızıma kavuşucam.hamilelik sürecinde uykusuzluk yüzünden ilaç kullandım bu akşamda sıfır uykuyla doğuma .inş bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım benim gibi sorunu olan tüm annellerinde evlatlarını sağlıkla kucakşarına almalarını diliyorum .dualarınızı bekliyorum