Aisa Sol tarafa yatmasini öneriyor doktorum , sol tarafa yatınca agri giriyor bebek sol tarafta yatiyor , kaburgam batiyor . Hep sal tarafta yatiyorum bir sakınca varmi sizce ? Bu ara 36 haftadayım
Bahar27 Aisa bende 38 +2im çok uykum varken sol da dalıyorum uykuya başka türlü uyuyamıyorum solda sag da rahat ediyorum bi sakınca olmadığını düşünüyorum ful saga yatmayın
Alii Aisa cnm sağ ve sola dönüp yatabilirsin benim bebek sol tarafımda olursa üstüne dönüp yatmamı istemiyor hemen tekmeyi atıyor o zaman sağıma dönüyorum
honeysmom Aisa bi tarafta sabit kalmak mümkün değil bende bi sol bi sağ dönüp dönüp öyle uykuya dalıyorum.