ArzuDerinD 3 kez geçirdim enfeksiyon. Kanda çıktığında aşırı ağrım olmuştu, özel hastanede bir sürü serum verdiler antibiyotik parol vs bir de evde kullanmak için tek içimlik suda eriyen ilaç var ondan fitil ve antibiyotik hap var bi haftalık tedavi ve bol suyla geçiyor bunlar hamilelikte kullanılan güvenli ilaçlar. Devlet hastanesine ambulansla gittim aşırı ağrım olduğunda onda sadece şekerli serum verdiler en fazla parol veririz demişlerdi başka bir şey vermediler. Ama kadın doğum doktorları hep ağrı çekmen saha kötü sancını çıkarır parol içebilirsin demişlerdi. İnanın günde içtiğim su miktarını 3ltnin altına düşürdüğümde hemen enfeksiyon çıkıyor:/ ne zaman suya dikkat etmesem kendimi hastanede buluyorum.