Beni hatırlayan bilir enfeksiyondan ötürü nerdeyse 3 gündür hastanedeyim 3 gündür de ağzıma tek bi lokma girmiyor serum bittikçe takılıyor bittikçe takılıyor habire su içiyorum ve yemek yemeye kalksam direk dışarı çıkarıyorum arasında sizce kızlar bebeğim içerde aç kalıyor mu ben bunu merak ediyorum