29 haftalık hamileyim. 2 haftadır sağ elimin parmakları uyuşuk sabah ağrılarla uyanıyorum gündüz sadece uyuşuk parmak uçlarım bu durumu yaşayan varmı doktoruma söyledim nöroloji doktorona gitmemi söyledi. Artık dayanamıyorum ağrıya ellerimin aglıcam o derece. Sıra alıp gidicem inşallah kötü birşey yoktur🙏