Kızlar ben c.tesi günü wc gittim afedersiniz selpakla temizlerken bir nokta olacak şekilde kan geldi sonra gelmedi adet olacam sandım sonra pazar az şekilde oldu birden kesildi sonra p.tesi aynı şekilde çok az şekilde oluyor sonra kesiliyor ama yapışkanlı akıntı oluyor sonra bugün baktım yok tekrar geldi ama iç çamaşırına değmiyor temizlerken fark ediyorum ama sağ tarafım ağrısı çok var otururken batma oluyor hareket ederken batma oluyor ve gelen kan akıntılı ve yapışkan şekilde oluyor adetimde 15 günde bir oluyor adetim 31 mayısta bitiş ti adet olsa bu sekil olmaz zaten çok ara vererek geliyor oda temizlerken sizce bu ne yardımcı olursanız sevinirim