Eylulunannesi-2 Aysehuma_33 allah korumus. İyi ki karnın üstüne düşmemişsn ya da beline falan bişey olmamş🙏🏻bebegnde saglıkla kucagna alırsn insallah
Glsn58 Aysehuma_33 cm olarak demedi ama bana gösterdi alt taraftan ultrasonla baktı işaret parmağınızı düşünün onun ilk 2 iki bogumu kadar kısalmış gördüğüm çok az bi yer kalmıştı eğer eve yollardılarsa bol bol dinlenin
ysmn_kck17 Aysehuma_33 2350 grm doğdu çok şükür ertesi gün çıktık siz de enerjinizi yüksek tutun olumsuzu çağırmayın 🤲
Boncukgiller003 Aysehuma_33 benim eltim 36+1 de doğum yaptı. Onunda suyu azalmıştı zorunlu sezeryan olmuştu. Maşallah hiçbir sıkıntısı yoktu doğdğunda bebeğin. Küveze fln da almadılar. Şimdi 2 yaşında bıcır bıcır çocuk oldu 😊
Sedarif Aysehuma_33 Allahın izniyle hiç bir şey olmaz canım sağlıkla al kucağına stres sıkıntı yapma ben 34+6 doğum yaptım ertesi gün taburcu olduk şükür 😊🧿
[silindi] Aysehuma_33 bir tanidigimda 35. Haftada dogum yapmisti ciger gelistirici yapildi hic bir sorun yok allaha sukur cocuk 2 yasina girdi bile icini rahat tut dinlen bolca dua oku 🥰
Aysehuma_33 Kendi doktoruma gözüktum doğum olabilir ama bu saatten sonra sıkıntı olmaz dedi sizler gibi hepinizden Allah razı olsun 🌸