Kızlar dün ilk defa çatı muayenesi oldum açıklık yok ama sorun değil rahimde yumuşama var dedi . Bu açılmanın olacağı anlamına mı geliyor ? Henüz nişanım gelmedi sancı da arada giriyor ama acı eşiğim yüksek çok hafif gibi geliyor . Açıkcası ilk gebeliğim sizlere sormak istiyorum rahim yumuşaklığı açılmanın yakında olacağı anlamına mı geliyor ? Doktor 41. Haftada suni ile başlatacak sizce o zamana kadar açılma olur mu ya da olmazsa suni ile kolay açılır mı ? Uzun oldu kusura bakmayın 🌸☺️