Cigdemmom korkmamaya çalış bebiş ne zaman gelmek istiyosa o zaman geliyo hakkında hayırlısı olsun Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin İnşaAllah çok şükür ikimizde iyiyiZ kuveze alınmadı çok şükür ama doğar doğmaz biraz solunumunda sıkıntı olduğu için hava vermişler benim yanıma bir saat sonra falan getirmişlerdi ama çok şükür iyiyiz şimdi🤲🏼🤲🏼🤲🏼