Kızlar yaşadığım birşeyi sizinle paylaşmak istedim sizde yaşamayın diye, 22 haftalık ikiz gebeyim detaylı usg çektirirken sırt üstü uzanıyoruz malum,bi 15 dk sonra ben baygınlık geçiriyorum sandı,aniden gelen kusma hissi elim ayağım boşaldı başım dönmeye başladı.. doktorum hemen beni sola yatırdı. Bebekler damarları eziyor sırt üstü yatınca ve kalbine kan gitmiyor dedi.. hatta eşime bi sabah eşin baygın olursa korkma hemen sola çevir ve kendine gelmesini bekle dedi. Sırt üstü yatmayın cidden doğruymuş dedikleri