Sibel5534 Merhabalar biz suanda 35+1 haftalıgız ve doktor sezeryan olucak dedi bebegim ters oldugu icin vede kemiklerim kücük oldugu icin sizce kacıncı haftada sezeryana alır
Gulenay1234 Sibel5534 ben 35 haftalıkken sezeryana aldılar canım muayene diye gittim doğum başlamış 1 cm açıklığım varmış doktor acil doğuma aldı
SemaIrem Gulenay1234 1 cm açılman olduğu için mi aldi doktor benim 1 haftadır 1 cm açılmam var ve bekliyorum 40+2 yim
Gulenay1234 SemaIrem hayır nst de sancılarımın yüksek olduğu çıktı muayeneden sonra çatı muayenesine aldı cihazla bebeğim başına geldiğini söyledi bebek suyu patlatmaya çalışıyo dedi çatım dar olduğu için de sezeryana alındım
tugbade Sibel5534 salı günü sezaryen olacağım 39+4 olmuş oluyorum. Şuan 38+6 dayım 🙈 38 den sonra alıyorlar genelde bebek gelişimi için bide sıkıntı yoksa beklesin 39 a kadar ne olacak gelişimi önemli sonuçta 🙈🥰
Sibel5534 Ama benim erken dogum riskim vardı hastanede yattım ignelerle ilaçlarla geciktirdiler doğumu en son alttan baktıklarında parmak ucu kadar acılmam vardı 30uncu haftada falan