Burcumirac benimde 2. Gebeliğim 16. Haftadayım nasıl oldu baştaki hareketleri ben tam tanımlayanıydım yada 1 gün hissetmiyorum 2. Gün hissediyorum göbek deliğimin altında kasıkta vs kış kanadı gibi yada seğirme gibi ama daha tok oluyo hareket mi bu 🙈🤍