Ebru42 Kızlar saat 5 de fitil ile dogumum başlatılacak daha önce hiç böyle bişey duymamıştım bilgisi olan var mı nasıl bir süreç bekliyor beni
AESahin Ebru42 kuzenim de doğum belirtisi yoktu ama doğum yaptırmaları gerekiyor diye 2 gün önce fitili alttan veriyorlar ve rahim ağzını yumuşatıyor açılmayı başlatıyormuş ondan sonra suni sancı takıldı
Birsen2906 Ebru42 bende fitille doğum yapanlardnim yatırsın yapıldığında alttan ilaç veriyorlar acilman başlıyor sonra zaten sancıları oluşuyo Rabbım yardımcın olsun
Esila_kayacan Ebru42 sancılarm yüksek çıktı suyum da geliyordu fitille doğum başlatılacaktı fitil verildi 24 saat suni sancı aldm sonuç ne mi.🙄🙄rahimim açılmadı sezeryan oldm maşallah sizinki açılmış allah analı babalı.büyütsn.hayırlı sağlıklı bi.şekildr ❤️
Ebru42 AESahin Ben bugün kontrole gittim suyun çok sınırda hemen yarın yatışını yapalım alalım bebegi dedi fitil verdikten sonra 2 gün beklemek mi gerekiyormuş yani canım
AESahin Ebru42 fitil verildiğinde öğlendi diğer gün sabaha karşı doğum olmuştu tabivsizin bunyeniz nasıl ona göre değişir bazen yumuşama olmaması halinde fitili bi kac tane verebilirler inslh sorunsuz bı şekilde kısa sürede biter :) sağ salim
Ebru42 AESahin inşallah canım çok teşekkür ederim bilgi verdiğin için benimde hiç sancım agrım yok nasıl olacak bilmiyorum biraz korktum acıkcası 😔
Ebru42 Birsen2906 birsen hanım çok mu agrı lı geçiyor bide sizin fitil verdikten kaç saat sonra dogum oldu
Birsen2906 Ebru42 7 saat sonra doğum gerçekleşti yani normal sancıyla arasında fark var mı bilmiyorum da güzel sa ncilardi 😴
Ebru42 Birsen2906 bende 9 saat çektim hiç açıklıgım yokmuş 9 saat 9 yıl gibi geldi ama sonunda dogurdum dogdu gu an sanki o sancıları ben çekmedim gibi masadan indim kızımın yanına yürüyerek gittim Allah dogum yapan herkese yardım etsin🙏🙏