Nurklc38 Kızlar bu normal mi bazen öyle bi vajinam sızlıyor agrıyor ki adet olacakmışım gibi çok sızlıyor sizde de oluyor mu bu tür ağrılar normal mi
Prensesiminyolculugu Nurklc38 su içip uzandıp dinlenince geçiyorsa korkulacak birşey yok demişti doktorum hepimizde oluyordur kaç haftaliksiniz
Emelaygl Nurklc38 su anda aynı durumdayım ya adet sancısı gibi değilde iğne batar gibi tek taraflı 🤷🏼♀️ Netten deni okudum heryerde normal yazıyor siz kaç haftalıksınız
Nurklc38 Prensesiminyolculugu 15+4 canım o kadar şiddetli değil ama sanki adet olacakmışım gibi sızlıyor oram
Nurklc38 Emelaygl aynen öyle bazen bıçak saplanıyor gibi oluyor bende de bide akıntım çok gelmeye başladı hamileliğimin başından beri bi akıntım var geçmek bilmedi 15+4 canım
Ceydaysn Benim de oluyordu bu aralar sıkça ama yoğun sarı yeşile yakın akıntım da vardı o yüzden enfeksiyondan dolayı olabileceğini söyledi doktorum. Daha çok ayaktayken oluyordu . Sizin belki bebeğin büyümesiyle ilgili olabilir
Nurklc38 Ceydaysn Bende de enfeksiyon var canım fitil kullandım akıntım sarımsı oluyordu şimdi fitil kullanmaya başladım beyaz beyaz geliyor bi bitmedi şu akıntı sürekli iç çamaşırı değiştirmekten gına geldi vallaa
Ceydaysn Nurklc38 ben de şuan fitil kullanıyorum hatta bu üçüncü olacak hamileliğimin başından beri 17+4 üz hala kurtulabilmiş değilim . Doktor böyle olması iyi değil dedi umarım düzelir
Nurklc38 Bahar27 Bilmiyorum da bazen geliyor gidiyor bende akıntım da çok oluyor sınır krizi geçiyorum artık hamileliğimi ögrendimden beridir var
Nurklc38 Ceydaysn Bende bekarken vardı hamilikte tekrar çıktı enfeksiyon fitil felan kullandım geçer inşAllah neden iyi değilmiş
Nurklc38 Ceydaysn ayy nasıl geçicek yaa o zaman bu her ilaçı kullanıyoruz napmamız gerek anlamadım ki