Arkadaşlar 34 haftalık hamileyim cam sakura hastanesi de doğum yapmayı düşünüyorum ve sezeryan olucagim için nasıl ilerledigini bilmiyom ilk kızında sezaryan oldum için bu hamilelimde sezeryan olur ama şuana kadar hiç cam sakura gitmadim bana bilgi verirmisiniz rica etsem kafam çok karışık napmam gerektiği hiç bilmiyorum sizlerin nasıl oldu nasıl geçti yardımcı olurmuşuz doktor tavsiyesi ve napmam gerektiğiyle ilgili yardımcı olurmusunuz 😊🤲