Arkadaşlar 36+4 ilk gebeliğim doktora gittik bugün bebeğim artık aşağı inmiş doğumun cok yakın dedi ama ben sezeryan olucam çatım dar olduğu için muayeneden sonra 6-7 kez kasılmam oluyor ama sancı yok doktoruma yazdım ağrı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi ama korkuyorum bu doğum sürecini nasıl anlarım