Afrartis biliyor musun aynı durumu bende yaşadım pandeminin ilk zamanlarıydı günlerce ağlamıştım tekrar bebeğimi kaybedeceğim diye ama çok şükür ben kucağıma aldım ihtiyacı olan kesin vardır☺️ İl il iğne topladığımı hatırlıyorum..🥺 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın, evlat acısı göstermesin 🙏🏻