Beyzan elcn4139 geçmesi için tek bir yol var bol bol beslemek kan şekerinin düşmemesi lazım. En faydalı şey de elbette emzirmek sık sık emzirin her fırsatta verin memeyi o şekilde geçer Allah’ın izniyle 🌸
Esraali elcn4139 bol bol emzirin uyku yapar sarılık uyandırıp emzirin ne kadar kaka yaparsa o kadar iyi
Biryolcu Hayır bebeğinizin rengini takip edip anlayabilmek için sarı tülbent falan örtmeyin. Bol bol emzirin, sarılık uyku yaparmış uyandırıp sıklıkla emzirin
minikoglumm Biryolcu sarılıp kısa sürede geçirilmesi gereken bişey çocuğun kör olmasına bile sebeb olur ve alt tarafı üzerine örtecek bu kadar abartmayın
2-prensesannesiii elcn4139 valla batıl inanç yaşlı adeti hurafe falan diyebilirsiniz ama benim kizimda sarilik olmustu doktor hastaneye yatiracakti son anda yatırmaktan vazgeçti sık sık emzir ve hergun kontrole gel dedi neyse ben her gece ışığı hiç kapatmadim hep açık kaldı ve sari tülbent örttüm sarılığı inanılmaz bir şekilde düştü ve ben uyandiramiyordum gözünü hiç acmazdi ama öylece atlattık şuan kiizm 7 yaşında 💜
minikoglumm 2-prensesannesiii supersiz kolay kolay her koca karı şeylerine inanmam ama şu tulbent olayı gerçekten ciddi anlamda işe yarıyor ya mükemmel bisey
tugcemre elcn4139 cnm sarılığı geçene kadar ışığı açık olsun zaten daha gece gündüz kavramını anlamiyrlar ve şık sık emzir derim bide şekerli su verirler bizim burda denemeni isterim. Bazen anne sütü sarılığı oluyr onu geç anlıyorlar biraz mama takviyesindede bulunursan hemen geciyor
minikoglumm tugcemre ya onu bende biliyorum aslında ama desem mi demesem mi bilemedim bir çay kaşığı veriyorduk heralde
BirMuallime elcn4139 emzirmekte başka çare yok bol bol emzirin bizim de 3 günlükken oldu çok yüksek değildi ama 2 kez toplam 1 hafta hastanede kaldık 1 aylık olduğunda hala tam anlamıyla geçmemişti şimdi 48 günlüğüz yüzünün rengi falan yeni düzeldi
tugcemre minikoglumm farketmez cnm çay kaşığı ile günde anne sütünden sonra önce hiç farketmez ver canım hiçbirşey olmaz