5+2 hamileyim bilmiyorum hiçbir agrım bişeyim yok ğöğüs hassasiyeti dışında tek sorun birden bire çok değiştim çevremdeki herkes bana gamsız derdi ama hamile olduğumu öğrendiğim günden beri bi şarkı çalsa ağlıyorum sokakta çocuğuyla yardım isteyen biri görsem ağlıyorum Burda kürtaj olmak zorunda kalan anne yorumlarını görünce veya eşim az sesini yükseltse herseye ağlıyorum nasıl asıcam bunu çok duygusalım 🥺🥺 acaba diyorum bebeğime annelik yağabilecekmiyim ona yetebilir miyim diye düşüncelere girip kahraluyorum benim kendi ailem yok görüşmüyorum acaba diyorum doğumda bişe olsa yada çocuğum büyüdüğü sırada bana bişe olsa bensiz napar hep bu düşüncelere girdim neden böyle oldu ya