merhaba hayırlı akşamlar arkadaşlar ben 6 buçuk haftalık hamileyim ve 1-2 haftadır acayip afedersiniz gaz’ım var yani gerçekten kusura bakmayın ama hem altdan hem üstden 😕 sabahları kusunca yarısı geğirerek geçiyor yani bukadar gaz nerden gelebilir eğer sizde aynısını yaşadıysanız neden böyle oluyor bi bilginiz varmı ve ne yapsam iyi gelebilir soda vs herşeyi denedim..