1234momsss Kızlar 33. Haftadayiz dün geceden beri ara ara karnıma ağrı giriyor kasılma oluyo normalmidir bı doktora gitsemmi catlicak gibi bir his var karnımın üst bolgelerinde
Twinsmom66 1234momsss canim ağrım dinlenmeye rağmen gecmiyo hep varsa ara ara şiddetlenip duruyorsa bence git bende 33 haftalığım dün düzenli sancm cıktı zor durdurdular
Nebiyeee 1234momsss kiz sanci tam olarak nasil.bisey onu bilmedigimiz icin anlayamiyoruz benimde karnima agri giriyo sirtim agriyo sonra geciyo yalanci sancimi acaba 35 haftaligim
Zeynepeymen 1234momsss bende de ara ara pluyor 33 haftalık gebeyim özellikle ayalda cok durdum da bel be bacak agrım feci. Allah hepımızın yardımcısı olsn inş
Deletedmom0067 1234momsss aynisini 1 hafta once yasadim karninin ust bolgesine kramp giriyo sanki gecmiyo 10 15 saniye alt tarafi olsa endiselenirdimde ust tarafta olumca usutmusumdur dedim ve oylede oldu afedersn wcye gittim ishal olmuşum 🤣geciyor meral etmeyin
Damladuaa 33haftalik hamileyim Ciddi ciddi benimde 2 günden beri sancim.var sabah erkenden doktora gidicem çünkü ağrıdan uyuyamıyorum 😞🙏🐣
1234momsss Damladuaa bende aynıyım canım ya kasık bölgelerimde değil ama lekelenme veya suda yok napcam bilmiyorum 😔
1234momsss Nebiyeee evet canım bende tam olarak anlamıyorum sancimi başka bı agrimi yalancı sancı da Olabilir
Merve1996 1234momsss simdi bunlari okuyunca bende 37 olucam bu gece.İki gundur bacak aram agriyordu gecti. dunden beride git gel yapan adet sancilarim var ama cok rahat siz etmiyor insallah bisey olmaz aniden cuma kontrole gidicem zaten
rabia_12 1234momsss Gulsen4224 https://imgyukle.com/i/L0RJ3s https://imgyukle.com/i/L0RroQ https://imgyukle.com/i/L0RyHt Bende tahmin istiyorum ❤️