Kızlar tabiki Rabbim önce sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin ama 5+1 gebeyim en baştan beri kız geçiyor kız istiyoruz eşimle ilk hamileliğim eşimin önceki evliliğinden iki oğlu var bizde kız çok istiyoruz dünde rüyamda erkek bebek gördüm hastaneden çıkmışız aynı sana benziyor bu da erkek oldu diyip biraz üzülüyordum bugün öyle çok üzüldüm ki Allah’a erkek olmasın die istan ediyormuş gibi hissettim korkuyorum rabbim elimden alacak die öyle pişmanım ki psikolojim bozuldu sabahtan beri 🥺🥺🥺