Gizem26 Kızlar 25 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrason da bebeğimin bağırsaklarında parlaklık olduğunu söylediler down sendromu kistik fibrosiz olabilceğinden şüpheleniyolar ve kordosentez yapmak istiyolar bende bunu kabul etmiyorum başına böyle bişey gelen var mı 😏
U-E Gizem26 bnmde bebegimin bağırsagında 18.haftada parlaklık gördü doktorumuz ayrıntılı ultrasonda hala parlaktı test yapmak istedi biz istemedik allahın iziniyle bşy olmaz
Ayse1934 Gizem26 benimde bebisde bagirsaklarda parlaklik var dedi bende neden oyle olur ki dedim oda grip veya korona felan gecirdiysen ondan olur onemli birsey degil dedu
Mersin33kader Rabbim şifa versin inşallah şafi isminin bir inşallah öyle bişey yoktur 💕dualarım seninle
Elf65srkn Düşük tehlikesi yaşadıysan ondan kaynaklanabiliyor ben profesöre girmiştim sebebini düşük tehlikesinde lekelenme olmama bağladı ben hiç bir şey yaptırmadım. İçim çok rahattı doğuma 1 ay kaldı. Allah’ın izniyle hiç bit şey olmaz korkma.
Gizem26 Elf65srkn evet karnımın içinde kanama oldu ilk zamanlar sizin parlaklık ilerleyen zaman da geçti mi
U-E arzubldk bnmde cocuguma 18.haftada parlaklık var dediler suan 27haftalık olduk hala parlaklık var banada bilgi verebilirmisiniz
Dilarad1 Testler%70, e kadar doğru çıkıyor, eğer Bir sorun varsa da o sizin bebeğiniz zaten. Bence herhangi Bir şey yaptırmayın ben olsam yaptırmazdim. Belki de hiç birşey yoktur
Gizem26 Dilarad1 kordosentez de bebeği kaybetme riski olduğu için hiç Bi işlem yaptırmadım gelen allahtan ❤️
Elf65srkn Gizem26 ikinci gittiğimde ne dediğini hatırlamıyorum pek önemsemedim çünkü doktor direk düşük tehlikem olup olmadığını sormuştu. Detaylıda her koşulu düşünüp o testi yapmayı öneriyorlar. Stres yapma kendi doktorum hiç bir şey demedi sonrasında bınunla ilgili
Zeyna2601 Arkadasımın bebeği için de öyle demişlerdi yaptırmadı kendisi suanda kızı 2 yasında gayet saglıklı inşallah seninde bebeğin saglıklı olur dua et
Gunes25 Ben hic bir testi yaptirmadim gerek de duymadim sadece psikoloji bozuluyor insallah bebeginde bise yoktur dualarim seninle