Smm12efe- bende uzun süredir beyaz renkte akıntı var. Düzenli idrar tahlili verdiğim için önemsemedim burda bir anne mantar olabilir dedi. Doktora sordum mantar idrar tahlili ile belli olmaz onun için direk alttan muayene ile kültür almamız lazım ama mantar olsa belirtisi olurdu dedi. Ne gibi dedim kaşıntı yanma ağrı gibi dedi..bende hiç şikayet yok sadece akıntı var diye kültür alma gereği duymadi ama siz en güzeli doktorunuza bilgi verin belki riske atmak istemez direk kültür alır .