Merhaba arkadaşlar, uzun süredir saçlarım bana küs. Bir türlü uzamıyor. Bakım yapmaya çalışıyorum yine aynı sonuç bu sefer içimden de gelmiyor. Hamilelikte bi gürleşir gibi oldu fakat şu an yine aynı. Gürlüğü geçtim neredeyse hiç uzamıyor. Hamileliğin ilerleyen zamanlarında bir çok vitamin vs yazacak dr bunlar elbette bizim saçımıza derimize tırnaklarımıza etki eder fakat dışarıdan nasıl bir destek yapabiliriz gebelik sürecinde? Önerisi olan var mı? Özellikle uzatma konusunda 🙏