Balogluubusraaa merhaba, hastane olarak çınarlı doğum hastanesini öneririm. Adı üstünde doğum hastanesi. Çevremde çok kişi doğum yaptı ve memnunlar. Eşimin ailesi sağlıkçı hep, onlar tarafından da hep önerildi. Doktor olarak hastanenin hem doktoru hem ortağı olan Tahir Özgüder’e gidiyorum. Muayehanesi Buca’da. Şimdilik memnunum. Ama normal doğum yapmak istiyorum. Normal doğumda da İzmir’de araştırma yaptığımda iki isim duydum. Biri Ahmet Akkoca, ki Ahmet Bey de arkadaşım doğum yaptı çok memnundu. Diğeri ise Serhat Volkan Dede. İkisininde instagram hesabı var bakabilirsin. Tahir Bey sezeryana yönlendirmek isterse bu iki doktorun kapısını çalacağım. Ama hastane ve ekibi olarak kesinlikle Çınarlı👍🏻