37+4 haftalığız ve göğüslerimde çok ama çok zorla dolarsam süt geliyo gibi bu normal mi bazı postlarada okuyorum 32. 33 haftalarda geliyo iç çamasırımı ıslatıyo gibi yazanları okudum ama bende olmuyo önümüzdeki hafta içi sezeryan olucam doğumdan sonra gelir mi acaba bu şekilde gelmemesi normal mi bu haftalarda gelmeyen oldu mu benm gibi