Dilekcnkn pamuk_anne Yani isim güzel ama ben bırakırmıydım bilemiyorum büyünce çok asil duracağına eminim ama bebek olunca biraz insan çekiniyor tabiki de bu çocukda büyüyecek ama sizin içinize sindiyse bence bırakın ileride keşke bıraksaydım demezsiniz ☺️
pamuk_anne Dilekcnkn tam olarak içime sindi diyemem. Özellikle el kadar bebeğe Kürşad demek zor geliyor yoksa isim güzel hikayesi güzel ne bileyim ağırlığı olan bi isim. Ama yani şirin bi isim değil 😁 “bunlar hep çocuk kalmayacak ya canım” düşüncesine kendimi bi kaptirsam bu isim oldu tamam diycem de hala sindiremedim 😁
pamuk_anne Addile hahha bu paylaşımı görmemiştim bak 😁😁 inşallah ismiyle yaşasın tüm bebekler bi de şu anaların kararsızlığı olmasa pek iyi olacak.
pamuk_anne Snmgrbz ya valla küçücük bebeğe hele Kürşad demek ne bileyim. İsmi Kürşad olursa çocuğum içeriden bıyıklarıyla doğacak gibi hissediyorum 😁 yani şaka bi yana inşallah doğru bi karar veririm, eşim tam anlamıyla istiyor bense kırk detay düşünüyorum.
pamuk_anne Zeynepden orijinali Kür Şad imiş. Ben de Kürşat olarak biliyordum da iyice araştırmaya girince öğrendim. Fikriniz için teşekkür ederim isimleriyle yaşasın yavrular😊
momsboys pamuk_anne güzel fena değil ama isim brbeği cok etkiliypr benim ismimdede ü var . Ü harfi negatiflik katıyormus bi araştırın isterseniz