Zehra1606 ben krem kullanmıyorum kullanan çok arkadaşım çatladı. Doktorum kişiyle de alakalı önemli olan derinin nemli kalması yeterli su tüketimi ve vücut yapısı dedi. Karnım erken çıkmaya başladığı için artık karnım gerilip kaşınıyor iki haftadır ben bebek yağı aldım. Jansons baby nin bedtime diye mor şişede. Kaşıntımı kesip nemli rahat bir his verdi kokusu falan da çok hoş. Şu an için memnunum. Son aylarda ne olur bilinmez. Çatlağım çok olmaz gibi geliyor yapı olarak çünkü 25 kilo verdiğim zaman bile çatlak veya sarkma olmadı bende ama olursa da barışığım şimdiden kendileriyle. 🌼💜 Evladımın hatırası. Ben biraz daha gerilme ve kaşıntı için aldım. Bu düşüncede iseniz tavsiye ederim.