Kızlar iyi akşamlar size sormak istediğim bir kaç şey var…. Hayırlısıyla çarşambaya gün verdi doktorum doğum için ve bir gün öncesinden covid testi yaptırmam lazımmış hem sürtünme hem kandan bakılcakmış ücreti 250 lira özelde…. Peki bende covid-19 hiç belirtisi falan yok gayet sağlıklıyım yaptırmama gerek var mı…? Çok acıyormu buruna falan o çubuğu sokarken…? Ne kadar ücret ödediniz…? Yeni doğum yapmış veya yapacak olan anneler sizlerden de istedimi doktorunuz…