Minikannesi5506 40+3 de saat 13.45 de yatış yaptılar bugün şuan saat 23:18 sancılarım düzensiz bebek te iriymiş sabaha kadar gözetim altında kalıcam arada sancı olduğu için suni sancı vermiyorlar sezeryan olucam sanırım korkuyorum 🥺 bu şekilde doğum yapan varmı
N_A_Z_L_I_M Minikannesi5506 Canım Rabbim kolaylık versin sağ salim kucağına alırsın inşallah Bende 40+2 haftalığım düzensiz sancılarım var cuma günü gel dedi doktor hayırlısı olur inşallah