Kızlar inan ki Çatı muayenesi nden aşırı aşırı korkuyordum, hatta doktora bile gitmek istemiyordum bunun için.
Ama bugün ki kontrol de, doktor yapalım dedi, o an bile duraksadım kaldım, korkuyordum çünkü çok fazla.
Ama hiç korkulacak bir şey değilmiş, sadece 5 saniye. Ve doktorum çok iyiydi belki de ondan dolayı kolay oldu ama kolaydı sadece 5 saniye inanın ki.
Yeter ki kendinizi kasmayın, rahat olun.
Bunu benim gibi korkanlar vardır diye yazmak istedim, çünkü ben de burada okuyorum baya abartıyorlar dı, yok elini soktu, yok çevirdi içimde elini 😂😂hey Allahım 😂😂.
Tek şey rahat. Olun.
39 +0 da ym 🙏💜😊