Boys_mama canınızı hiç sıkmayın 😊 bu sadece isim için geçerli değildir, siz ne yaparsanız yapın etrafta eleştiren bir sürü insan olacaktır. Duymamazlıktan gelin, siz anne baba olarak en güzeline karar vermişsiniz 🥰 Ve bence de Derman ismi çok güzel. 🥰