Kızlar imrenek okurdum pozitif bütün paylaşımları şimdi sıra bana geld şükür
40+3 günlük olmamıza rağmen ne gelen bardı ne giden pazartesi kontrolüm vardı doktor Altan muayene etti şimdi nişan gelecek gelmezse pazartesi suni sancı ile doğuma alınacaktım salı gecesi bi parça et gibi birsey geldi korktum ilk gebeliğim oldugu için birde daha önce bi düşük yaşamıştım adet sancısı gibi ağrı geliyordu düzenli değildi gece sancıyı cektım eşim uyanınca 8 gibi hasteneye gidelim nts için dediö çünkü bebege birsey olma ihtimali korkuyordu beni bu Hareketlerini kontrol edemiyordum çünkü oğlum hep gece hareket ediyordu :) sadede geliyorum nts den sonra doktora gösterdim sonucu sancın var ama düzensiz dedi bi kontrol edelim dedi 5 cm açıklık hemen yatiş verdiler eşimin ablasına Meryem ana eli okuttuk 11 gibi ebeye ne kadar sürer dedim istersen bi muayen edelim ama daha. Çok var dedi ama yınede Altan muayne bi baktı 7-8 santım açılma eline çubuk aldı dediki maşallah kendışıgınden bu kadar açılma çok ıyı suyunu patlatcagım sımdı sancın artacak sabret dedi suyumu patlattıktan sonra gerçekten sandıklarım artı ama dayanılmaz değildi aradan bi saat sorna sanırım dedimki ebeye kakam gelıyor altımda bez var ne yapayım dedikli bi daha kontrol edelim veeee müjde 10 cm açılma iki ebede çok şaşırdı bu saatten sonra iş ıkınmadaydı ve em zor kısım şükür onuda atlattık bebegım kakasını yemişti ilk mor çıktı ve sessiz ödüm koptu ama hemen müdahale ve yanıma geldi oğlum ağladı göğüsümde sarıldı resmen onu verene kurban olayım hala gözümün önünde benden çıkışı neyse devam edıyorum doktor bebegı görünce ıkınma kızım dedi yavaş gelsin kı yırtık olmasın şükür yırtığımızda olmamış rahmın dışından. İçerden az bi yırtılma olmuş ona da ufak bi dikiş bakıma bile ihtıyacı olmayacak dedi. Dün 15:15 saatı doğum bu gün öğlen evdeydık dün sabah iki kişi çıktığımız bu evden bu gün 3 kışılık kocaman bi aile olarak geri geldik tarıfsız mükemmel bi duygu bu Arada doktorumuz 37 haftadan itibaren bağdem yağı sürdürdü pelvik bölgesine yırtıksız doğuma büyük etkisi oldu diye düşünüyorum çünkü ben çok harketli biri değildim gebeliğimde harketli geçmedi tek özel yaptığım bol hurma Fatma ana eli otu ve bağdem yağı ile masaj :) en zor doğum benimki gibi olsun inş rabbim isteyen herkeze tatdırsın bu duyguyu sormak istediğiniz birsey varsa yardımcı olurum :) kolay ile bi avaz da hepinize kolay doğumlar