Omerhatice hamileligim boyunca aklima geldikce okudum. 39+9da muayneye gittim riskliydim plesenta previa vardi muaynede duzeldigi soylendi eve dondum sabah yatisim yapilicakti gece cok agladim istemsizce ve acip kolay dogum niyetiyle okudum Rabbim oyle bi yardim ettiki cook sükür. Ilk dogumumda 1 bucukta hastaneye gittim hafif sanciyla suni verildi hep ayetel kursi acikti telefondan dinledim bol bol 3ü 5 gece kizim geldi. Bol yuruyus hareket ve en bolundan dua sonrasi Rabbimin yardimi🌸