Ysmn_11 kendimden örnek vereyim canım benim demirim yerlerdeydi doktor bile şaşırdı bu ne böyle diye gebelik düşünüyorum diyerek gitmiştim düşünme hiç olmaz zaten ilk önce değerlerini düzeltelim dedi gerçekten de olmadı o süreçte ilaç kullandım ve çok şükür hamile kaldım eksiklik var eksiklik var şimdi değerin 1 birim altında bile olsa demir eksikliği diyorlar herkes demir eksikliğim var diyor ama dediğim gibi o değer düşük olduğu süreçte benim de olmadı ilaç kullandım değerlerim düzeldi ve hamile kaldım belki öyle denk geldi ama sonuç olarak olan bu