Mabb_17-21 Merhabalar oğlumun ismini Berkay düşünüyoruz. Berkay isminde tanıdığı olan varmı? Yaramazlık durumu nedir? Nasıl bir kişiliğe sahipler acaba 🥰🥰
LawyerEce Mabb_17-21 Çok afacan ama aynı zamanda zekası zehir gibi, herşeyi şıp diye anlayan çocuklardı. 😀
Umi21 Mabb_17-21 Berkay değil de berkan tanıyorum eşim olur kendisi 😂 cocukken cok akıllı usluymuş en sevdiğim özellikleri zeki vicdanlı hırslı ve çokta Çalışkan bir insan
Oznurakts Mabb_17-21 kuzenimin oğlunun adı da Berkay küçükken aşırı yaramazdi ama sonra uslandi, şimdi liseli falan saygılı, selamını verir çekingen değil hiç ve yakışıklı da. Allah sağlıklı kucağınıza almak nasip etsin kaderi güzel olsun inşallah :))
Eda115354 Mabb_17-21 akıllı kendini sevdiren bi o kadar da naif ama saf da bi arkadaşım vardı oğlunuz da öyle olur inşallah 🙏
Mabb_17-21 Oznurakts kızım Berinsu çok yaramaz 🙈🙈 umarım bizim Berkayımız uslu olur belki bir umut 🤗🤗 teşekkür ederiz Amin inşallah canım ❣️
ayberkay32 Oğlum @Berkay bebekliği çok sakindi algısıyüksek kuralcı bi çocuktu halada öyle 15 yaşında zeka maşallah diyeyim erkek çocuk ister istemez biraz afavan oluyor burcuylada alakalı bazı özellikleri liderlik vasfı yülsek bi çocuk şimdi kardeşi olacak ayberk kendisi koydu onuda bakalım bu nasıl bir bebek olacak inşallah abisi givi bebekliği sakin olur
Mabb_17-21 ayberkay32 hadi bakalım inşallah sakin olur 🤲🏻 sağlıklı sıhhatli olsunlar inşallah Rabbim sizi de bizi de evladımıza kavuştursun
Semakrr Mabb_17-21 Canım çervemde 3 4 tane berkay isminde tanıdığım var hepside birbirinden yaramaz ve malesef sevimsiz Hatta eşimle hep deriz berkay konulacak en son isimlerden diye 😄
Mabb_17-21 Ftmagull maşallah Allah esirgesin. Rabbim çocuklarımıza uslu akıllar versin sağlık versin inşallah 🤲🏻🤲🏻