Ozgeyrsc 7-8 tane lokosit yaziyordu yanlis hatirlamiyorsam. Ama doktora benm yanma kasinti gbi sikayetim yoktu cok sasrdim dedimde bana dediki bazi bayanlarda idrarda cogu zaman lokosit gorunmekte illa enfeksiyon olmayabilir sivimiza dikkat etmeye devam edelim dedi