Son adet tarihim 21 Mayıs.Pazar günü kaset test yaparak çift çizgi gördüm.Bugün tekrar yaptım çizgi biraz daha belirginleşmiş.Şöyle bir sorun oldu kahverengi lekelenme oldu biraz korktum.Şubatta bir kürtajım var çok tedirgin oldum.Cumartesi doktora gideceğim.Yerşleşme olabilir mi ya da aksilik mi olacak acaba😞