Lale38 Merhaba arkadaslar 35 haftalik hamileyim son kontorlumde doktorum bebegin bacak boyunun kisa oldugunu söyledi boyle bir durum yasayan var mi cevap verebilirmisiniz?
Tkr Lale38 benm arkadaşında öyle demişlerdi. Ama maşallah şuan hiç bi sorunu yok içinizi ferah tutun Allah her zaman yanımızda
gulin-35 Lale38 her yerı haftasıyla uyumlu olmayabılıyo benımkınınde bacak boyu bır hafta gerıde karın cevresı tam kafa cevresı bır hafta gerıde sorun degıl dedı ara cok acılmadıgı surece normal dedı
Lale38 Tkr insallah benimkide oyle olur hamileliginde vermis oldugu hormonlarla her ne kadar dusunmek istemesemde hep aklim takiliyor
Lale38 zhlgs insallah oyledir benim doktorumda cok ciddi bir sorunmus gibi bahsetmedi gulerek bahsetti ama yinede insanin aklina takiliyor
Ogretmenanne11 Lale38 Benimde bacak ve kol boyu kısa 4 hafta geriden geliyor down olabilir akondraplazi olabilir yada bir iskelet rahatsızlığı olabilir dediler bende çok ağladım çok yıprattım kendimi 32+4 haftadayız doğumu bekliyorum artık üzmüyorum kendimi
Lale38 zhlgs oyle tabiki net olarak allahtan baska kimse bilemez pazartesi kontrolum var bakalim bu defa ne diyecek
Lale38 Ogretmenanne11 benimki icinde Az da olsa down sendromlu olma riski olusuyor dedi bacak kisaligindan ama seninkinin burnu buyuk dedi hersey allahtann rabbim hepimize hayirlis saglikli evlatlar nasip etsin insallah
Lale38 gulin-35 benimkine son zamanlarda hep kafasi buyuk diyorduuu bu iki kontorlmdede bacak boyunun kisa oldugunu ogrendim yani kafam karisti sizlerede sormak istedim
Ogretmenanne11 Lale38 fetal dna yaptırdık temiz çıktı down değil dedi akındraplazi de değil diğer şeyler uymuyor dedi münyon olur belki dedi çünkü bizde uzun değiliz ben 1.60 eşim 1.73
gulin-35 Lale38 ıcını ferah tut bısey olmaz allhın ıznıyle ultrason olcumlerıde cok dogru olmadıgını doktorlarda soyluyor ayrıca yapısal genetık bı durumda olabılır hepımız esıtmıyız sonucta oyle dusun kımının bacak boyu uzun kımının ust govdesı uzun
Lale38 Ogretmenanne11 bizimde boylarimiz da sizinki gibii banada demistiki belki aileden birine cekmistir belkide bize cekmistir dediginiz gibi dua edip beklemekten baska elden gelir birsey yok rabbim saglikli hayirli evlatlar nasip etsin bizlere insallah