sare55 öncelikle hayırlı olsun inşallah benimde 2 gün sonra sezeryan doğumum var açıkcası bende çok arada kaldım alıp almamak konusunda en kötü ihtiyaç olursa hastanedeyken eşime aldırırım diyodum ama sonra işimi garantiye almak istedim bugün aldım bende bebelac iyimi kötümü bilmiyorum ama inşallah gerek kalmazda hemen sütümüz gelir çok korkuyorum mamaya alışcak diye çünkü 😕