BurcuGorkem Ne zaman yatsam parmaklarımdan uyuşma başlıyor, yada hareketsiz kaldığımda oluyor 20. Haftamdayım daha bu yuzden uyuyamıyorum başına gelen var mı
-derya-anne- BurcuGorkem yaklaşık 20.ci haftadan beri el parmak uyuşukluğu yaşıyorum doktoruma defalarca söyledim ilaçlarını kullan diyo sadece başka bisey yok bazen dayanılmaz hal aliyo
BurcuGorkem -derya-anne- ben de 20 deyim sabit durdugum an uyusuyor gece 50 kere uyanıyorum bu yuzden napcagımı şaşırdım
Minekoc42 Haftadayım bende de var aynısı özellikle sağ parmaklarımda sanırım doğuma kadar çekeceğiz bunu🥰
-derya-anne- BurcuGorkem bende ilk uyusukluklar olduğu zaman öyleydim canım gece 5-6 defa uyanırdım ya dirseklerden aşağısını hissetmezdim yada omzumdan aşağısı bende olmazdı şu an o kadar ağır değil kollarıma sarmiyo uyuşukluk ama tüm parmak kemiklerim ağrıyo sürekli uyuşmaktan bazen farkında olmadan elimde tuttuğum şeyleri düşürüyorum hissetmiyorum düşürdükten sonra farkına varıyorum kızımda da sürekli bacaklarıma kramp girerdi geceleri ağlayarak uyanırdım eşimi uyandırırdım kaldır beni diye ya ayağa kaldırırdı yada ayağımın altından geri doğru ittirirdi öylelik geçerdi
Meltemqq Bende 28+2 yim. 20. Haftadan beri var bu durum magnezyum kullanıyorum ama fayda yok yeni uyandığımda ellerimi sallayarak yürüdüğümde falan hep oluyor
2bebek3gebelik Karpel tunel sendromu ne çekiyorum bu sendromdn 20li haftamda başladı iyice azdı 33oldum yapacak bişey yok buna inşaallah doğum sonrası geçer de kalıcı değildir diye dua ediyorum