Kızlar bugün çatı muayenesi oldum bnm için zor gectı herkesın bir olmaya bilir peçeteye sildiğimde hafıf leke gibi kan geldı ebe normal dedi 1 saat sonra eve geldımde iç çamasırım baya baya kan olmuş normal midir acaba muane olduktan sonra adet agrısı agrisi gibi karnım belim aşırı agrıyor 2 cm açıklık var normal olur dedı sizin oldu mu muaneden sonra bu kadar agrı